BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 6, 2012

bola.boyfriend.

hey2 semua..apa khabar...?
bertemu kembali kita...

hehe...
tajuk kali nie bola n boyfriend...
bola....
macam2 bola ade..tapi aku paling minat bola sepak..
stu family shuke bola sepak..
kenapa..?
sometimes aku nampak permainan strategi mereka..haha..
aku nie gila bola..
dulu ex2 aku x shuke ak tgk bola..
sebab.....bila aku daa tgk bola...
memang tak terbalas message,tak terangkat call...
tak teron chat kt fb..tak bertweet kt twitter and so on laa..

boyfriend..
ak sayang bf ak sgt2...i miss him so bad right now..
bila dia bagi tau yang die practicl kt kl bulan 12..
ada can laa aku nk jumpe die..
daa lama woo tak jumpa die...
n die taw ak sygkn die n i know die sygkan ak gak..

hehehe..
ok laa weyh..
got a lot of works to do...
bye2...assalamualaikum..

`adios`

0 comments: