BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, October 24, 2012

phobia!

hey semua...
apa khabar..agak lama gak ar x update blog..hehe

kali ini aku nak berkongsi tentang fobia...
fobia...?ape 2 fobia...?
fobia adalah sejenis sifat yang menjadikan anda takut or tidak suka dengan sesuatu..
mesti setiap orang kat dalam dunia ini mesti ada sifat ini..
macam aku..
 aku ada fobia terhadap anjing n ketinggian..
macam mana boleh jadi macam 2..?

dlu masa ak sekolah rendah..aku diserang anjing sebanyak 3 kali...
dasyat tak..?
sejak 2 laa aku fobia sangat2 ngan anjing..
asal nampak anjing....penyakit fobia 2 pown datang..
mama ak kate boleh hilang fobia 2...
tapi sampai sekarang memang susah nak hilang fobia 2..haha..

yang pasal ketinggian plak..
bangunan 2 tingkat pown ak leyh pening..
pew ntah lg bangunan 88 tingkat macam KLCC 2...?
perghhh..
tapi satu jeew...bila permainan kt times square..
secara serta merta aku hilanhg fobia 2..

itulah fobia aku..
anda pulak bagaimana...?
tepuk dada..tanyalah diri..hehe..

adios¬

0 comments: