BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, October 10, 2012

kisah hidup aku 11 oct

assalamualaikum semua!

sorry ar daa lama update my blog...bukan ape..
sangat busy maa..hehe..

firstly...aku sangat bahagia dengan hidup aku sekarang..
bersama sama rakan2, family, boyfriend aku...eh..??
boyfriend..??
nanti mesti ade orang tanye bile masa aku ade bf..??
ade laa weyh..
pada tanggal 28 august yg lalu..i'm already taken by someone that yg akhirnya dapat mencairkan hati aku..
haha...ak merahsiakan semua ini sebab aku tak nak kecoh2..
bru couple jew kowt.,,belum kahwin lg laa....

seriously ak mule2 sayang die as bff jew..
but..lame2..perasaan sayang 2 leyh bertukar weyh..
hehe..doakan aku bahagia eak..
aku bukan ape..
aku daa 3 tahun x bercinta..tibe2 couple dengan orang yang mmg rapat ngan kau..haha..
mmg x ar an...
die yg selalu buat aku tersenyum(eh..macam tajuk lagu plak..haha..)

haha..itulah kehidupan aku sekarang..
tanpa gangguan anasir2 JAHAT macam betina 2.

haha..alhamdulillah aku pown daa berbaek ngan kwn2 yg dlunye bnci ak bagai nk gila 2..
tapi satu jew aku x dapat maafkan iaitu......(rahsia)
mana leyh gi taw...nanti hang pa semua taw naa..
tapi sapa baca entry nanti n yg rapat ngan ak jew yg taw behind the scene..
(ceh..cakap pwg putehhh plak aku nie)

ok laa weyh..nanti kalau ada masa..ak update diaries nie lg ok..

adios¬

0 comments: