BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 27, 2012

27112012...

hey semua...

bertemu kembali kita eak...
sedar tak sedar kite daa nk dekat hujung tahun..daa nak habis tahun 2012 daa..

hehe..
mesti ramai yang tak puas hati pasal perlawanan mlaysia vs singapore mase pringkat kumpulan AFF Suzuki ary ahad lepas.....kan...?
aku pown tak puas hati..bukan setakat tak puas hati..kecewa pown ada...
taw sebab pew...?
permainan mcm hampeh..tiada keserasian dan persefahaman antara team...
pas 2...si Rajagopal asyik nk salahkan Apek jew...
memang laa Apek 2 salah gak..
but bukan salah dia jew...salah semua pemain sebenarnye..
defence cm hampeh.pas 2...dorg cm TAKDA itu olang cakap Chenistry laa...

but...it's normal sebab kalah nie..
but dorg kne bangkit laa pada next game..hehe..

stop cakap pasal bola...
pasal kawan...tadi bila teringat kisah lama dulu..
memang menangis der...tak tahan weyh...
sanggup berlapar demi nak tolong ex kawan but last2 dia yang buat tahi plak an....
mau tak bengang hati aku an...siap berkongsi maggi lagi auw..
memang sedih..

tapi tadi dengar kawan aku kate si ex kawan aku 2...repeat paper lagi....tak paham aku...but itu bererti ak kesiankan dia...huhu..

ok laa weyh..chow dulu..
¬adios¬...

0 comments: